onsdag 10 februari 2010

Jag har fått förnyat förtroende

I lördags hade vi nomineringsstämma i Växjö. När provvalsresultatet offentliggjordes så stod det klart att mitt stöd hos mina partivänner här i länet var mycket stort. Jag blev både glad och mycket tacksam över att de visade mig ett så entydigt stöd i provvalet och när sedan nomineringsstämman bekräftade detta enhälliga stödet med sitt beslut så kan jag inte känna annat än stor glädje och tacksamhet. Glädje över att jag har fått en bekräftelse på att mitt sätt att bedriva kristdemokratisk politik uppskattas av mina partivänner här i Kronoberg och tacksamhet för att jag tillhör ett parti där värderingsfrågor och människovärdets okränkbarhet är drivkraften i vårt politiska arbete för att skapa ett mänsklgare samhälle.
Nu är det äntligen valrörelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar